Новини

Штрафи за рекламу в медицині: що лікарям варто знати

Сьогодні відбулася нарада з реконструктивними та пластичними хірургами, де обговорювалася актуальна тема реклами медичних послуг. Виходячи з тенденції зростання уваги Держпродспоживслужби до сегменту медичних послуг, стає очевидним, що контроль над рекламою стає все більш жорстким, а штрафи стають невід’ємною частиною реагування на порушення.

Що саме вважається порушенням? Держпродспоживслужба визначає такі основні види реклами, які підлягають штрафуванню:
  • вивіски з елементами реклами,
  • зовнішні конструкції,
  • бігборди,
  • рекламні матеріали на сайтах медичних закладів та в соцмережах.

Серед основних порушень можна виділити:
  • відсутність напису "самолікування шкодить вашому здоров’ю",
  • зображення лікаря в рекламі,
  • використання іноземної мови
  • цінову інформацію в іншій валюті, окрім гривні.

Наразі це явище ще не набуло масового характеру, але кількість судових справ на цю тему постійно зростає. Тому, ми рекомендуємо уважніше ставитися до маркетингових та рекламних заходів, а також до розміщення вивісок та інформаційних стендів, а також поширення постів в соцмережах.

Основна порада від Юридичної фірми STATUS - краще звернутися до виникнення проблеми, ніж вирішувати її на запущеній стадії. Важливо будувати свою рекламну стратегію відповідно до законодавства та регулятивних вимог, щоб уникнути неприємних наслідків у майбутньому.