Новини

Вебінар для медичних працівників: алгоритми та інструменти для вирішення конфліктів з пацієнтами

Сьогодні на вебінарі для медичних працівників обговорювалися важливі алгоритми та інструменти, які можуть використовувати лікарі та керівництво медичних закладів при виникненні конфліктних ситуацій з пацієнтами. Було наголошено на важливості ефективної комунікації з пацієнтами, включаючи залучення адміністрації медичних установ та юристів з обох сторін, а також на використанні методів медіації для уникнення ескалації конфліктів і успішного застосування стратегії win-win.

Юридична фірма STATUS підкреслює, що захищений той, хто підготовлений. Ми завжди радимо медичним закладам проводити регулярні аудити за наступними напрямками:

  1. Ліцензія МОЗ: Перевіряйте актуальність поданої інформації, наявність усіх спеціальностей, необхідність оновлення даних та внесення змін. Важливо: Кабмін зобов’язав всі медичні заклади, які отримали ліцензію до 30.03.2024, подати до МОЗ до кінця цього року оновлені відомості про стан матеріально-технічної бази, наявність персоналу із зазначенням його освітнього і кваліфікаційного рівня.
  2. Медична документація: Регулярно перевіряйте заповнення, ведення, підписання медичної документації хоча б вибірково; актуалізовуйте її – затверджені форми час від часу змінюються, СОПи можуть "застарівати".
  3. Оформлення трудових відносин: Оформлюйте всіх працівників та актуалізуйте їхні особові справи.
  4. Фінансова дисципліна: Контролюйте проведення та оформлення оплат. Зверніть увагу, що фактичні перевірки податкової, які найчастіше стосуються касової дисципліни, не підлягають мораторію і проводяться активно.
  5. Дотримання санітарних норм та будівельних вимог: З 30.03.2024 кожен медзаклад за кожною адресою провадження медичної практики повинен забезпечити створення необхідних умов для вільного доступу маломобільних груп, що документально підтверджується сертифікованим фахівцем або відповідною установою.
  6. Наявність сертифікатів на медичні вироби: Перевіряйте сертифікати на медичні вироби, оскільки їх може перевіряти Держлікслужба або запитувати пацієнт.