Сьогодні на вебінарі для медичних працівників обговорювалися важливі алгоритми та інструменти, які можуть використовувати лікарі та керівництво медичних закладів при виникненні конфліктних ситуацій з пацієнтами. Було наголошено на важливості ефективної комунікації з пацієнтами, включаючи залучення адміністрації медичних установ та юристів з обох сторін, а також на використанні методів медіації для уникнення ескалації конфліктів і успішного застосування стратегії win-win.
Юридична фірма STATUS підкреслює, що захищений той, хто підготовлений. Ми завжди радимо медичним закладам проводити регулярні аудити за наступними напрямками:
Юридична фірма STATUS підкреслює, що захищений той, хто підготовлений. Ми завжди радимо медичним закладам проводити регулярні аудити за наступними напрямками:
- Ліцензія МОЗ: Перевіряйте актуальність поданої інформації, наявність усіх спеціальностей, необхідність оновлення даних та внесення змін. Важливо: Кабмін зобов’язав всі медичні заклади, які отримали ліцензію до 30.03.2024, подати до МОЗ до кінця цього року оновлені відомості про стан матеріально-технічної бази, наявність персоналу із зазначенням його освітнього і кваліфікаційного рівня.
- Медична документація: Регулярно перевіряйте заповнення, ведення, підписання медичної документації хоча б вибірково; актуалізовуйте її – затверджені форми час від часу змінюються, СОПи можуть "застарівати".
- Оформлення трудових відносин: Оформлюйте всіх працівників та актуалізуйте їхні особові справи.
- Фінансова дисципліна: Контролюйте проведення та оформлення оплат. Зверніть увагу, що фактичні перевірки податкової, які найчастіше стосуються касової дисципліни, не підлягають мораторію і проводяться активно.
- Дотримання санітарних норм та будівельних вимог: З 30.03.2024 кожен медзаклад за кожною адресою провадження медичної практики повинен забезпечити створення необхідних умов для вільного доступу маломобільних груп, що документально підтверджується сертифікованим фахівцем або відповідною установою.
- Наявність сертифікатів на медичні вироби: Перевіряйте сертифікати на медичні вироби, оскільки їх може перевіряти Держлікслужба або запитувати пацієнт.